اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از جاکارتا

فرج زاده: مدال نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل می‌کنم

نماینده تیم ملی پرتاب وزنه کشورمان در پایان گفت: هر چند انتظار مدال طلا داشتم اما خدارو شکر می‌کنم که توانستم با دعای مردم و حمایت خانواده و تلاش مربیان، روی سکو دوم بایستم.

فرج زاده: مدال نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل می‌کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از جاکارتا، سیامک صالح فرج زاده که صبح امروز در ماده پرتاب وزنه مدال نقره را به نام ایران ثبت کرد، اظهار داشت: هر چند انتظار مدال طلا داشتم اما خدارو شکر می‌کنم که توانستم با دعای مردم و حمایت خانواده و تلاش مربیان، روی سکو دوم بایستم.
او با تاکید بر این موضوع که تلاش خود را خواهد کرد تا مدال نقره اش در پارالمپیک پیشرو به طلا تبدیل شود، اظهار داشت: از مربیان عذرخواهی می کنم که نتوانستم مطابق خواسته هایشان به آنچه که پیش بینی کردند، دست پیدا نکردم.
فرج زاده در خصوص نفر اول رقابت ها، گفت: حریف اردنی من یک ورزشکار جدید در این رشته است که توانست رکورد من را ۶۰ متر ارتقا دهد.
وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: آنچه در رنکینگ جهانی درباره وی نوشته شده، ۱۰ متر و ۶۰ سانتیمتر بود، اما در این دوره ۱۲ متر و ۷ صدم سانتیمتر را به نام خود ثبت کرد.
نماینده تیم ملی پرتاب وزنه کشورمان در پایان گفت: من به عدم شناخت حریف نتیجه را واگذار کردم، اما امیدوارم در مسابقات بعدی نتیجه را به نفع ایران برگردانم.

انتهای پیام/س

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول